.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح خوشامدگويي به مسافران نوروزي در گيلان
به همت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گيلان و همکاري ساير دستگاههاي دولتي در تمام مبادي ورودي و خروجي استان مهمانداران نوروزي مستقر شده‌اند و مسافران نوروزي را راهنمايي مي‌کنند. همچنين با اهداء هداياي ويژه از نخستين ميهمانان که پس از ...
طرح خوشامدگويي به مسافران نوروزي در گيلان

همايش بزرگ مهمانداران نوروزي گيلان با حضور استاندار و رئيس ستاد تسهيلات سفرهاي استان گيلان برگزار شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، در اين همايش که در محل سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان برگزار شد، راهکارهاي لازم براي استقبال از مسافران نوروزي، راهنمايي آنها و معرفي جاذبه‌هاي گردشگري استان مورد بررسي و تبادل نظر قرار گرفت.

به همت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و همکاري ساير دستگاههاي دولتي در تمام مبادي ورودي و خروجي استان مهمانداران نوروزي مستقر شده‌اند و مسافران نوروزي را راهنمايي مي‌کنند. همچنين با اهداء هداياي ويژه از نخستين ميهمانان که پس از تحويل سال 87 وارد استان شدند تجليل به عمل آمد.

ستادهاي دائمي تسهيلات سفرهاي استانهاي کشور در مبادي ورودي و خروجي استان و شهرهاي مربوط پايگاههاي اطلاع‌رساني مستقر کرده‌اند که اطلاعات مورد نياز مسافران نوروزي از قبيل معرفي جاذبه‌هاي گردشگري، ارائه بسته‌هاي تبليغاتي از جمله نقشه، بروشور و سي دي معرفي استان از اين طريق در اختيار هموطنان قرار مي‌گيرد.

در راستاي طرح خوشامدگويي به مسافران نوروزي سفره‌هاي هفت سين در پايگاهها مستقر شده و از تمام ميهمانان ورودي به استان تجليل به عمل مي‌آيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.